keskiviikko 18. kesäkuuta 2008

Sadepäivän riemua

Ei tarvi kastella!

Saa löhötä sohvalla ja katsoa kaikkia puutarhaohjelmia (ideoitahan ei ole omasta takaa :-) ).

Karikkeet tuli tai siis Mies haki Naapurin kanssa, mutta milläs levität, kun vettä tulee kuin aisaa.


Ajattelin ruveta laittaan tuohon sivupalkkiin linkkejä, siis iihan myös kaupallisia puljuja, ilman mitään taka-ajatuksia. Jos siis joku vetäisi herneen nenään. Mutta vieno ajatukseni on, että noista voi löytyä a) apua, b) ohjeita, c) ideoita.

Olen tässä juuri kuolannut kivijuttuja ja eka linkki olisinkin www.suomenpihakivi.fi , josta löytyy koko skaala tuotteita, suunnitteluapua, ja ennen kaikkea niitä tekijöitä. Rupean haaveileen ajotien, terassin ja muutaman kävelytien uusimisesta (sitten joskus).

1 kommentti:

ANSKUN PIHA kirjoitti...

Joo mulla on myös lehdet varsinkin krasseissa täynnä reikiä. Syyllisenkin tiedä, mutta mäntysuopaliuos ei tuota tulosta vaikka olen monta kertaa päivässä suihkutellut usean päivän ajan. Harmittaa ja viime kesänä oli sama juttu. Mulla olisi sama urakka edessä, katetta pitäisi levitellä kun ovat kai maatuneet ja alkaa rikat tulla esiin. Jos laitat ekaa kertaa niin suosittelen laittamaan paksulti märkää sanomalehteä alle. Kate on ollut kyllä mun pelastus myös tänä kuivana keväänä.